Οδηγίες χρήσης και ενημέρωσης της ιστοσελίδας

ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΧΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ

 

1. Σύνδεση του Χρήστη στην ιστοσελίδα

1. Επισκεφτείτε αρχικά την ιστοσελίδα του Τμήματος Ιατρικής στη διεύθυνση https://www.med.auth.gr.

2. Εκεί κάντε κλικ στο «ΕΙΣΟΔΟΣ» πάνω δεξιά στη σελίδα όπως διακρίνεται και στην ακόλουθη εικόνα.

3. Αυτό σας οδηγεί στη γνωστή σελίδα login.auth του Πανεπιστημίου μας όπου ο χρήστης καλείται να συμπληρώσει τα στοιχεία του ιδρυματικού του λογαριασμού (username και password) και να κάνει είσοδο.

Στην περίπτωση που αντιμετωπίζετε προβλήματα σχετικά με τα στοιχεία του ιδρυματικού σας λογαριασμού, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του ΑΠΘ (τηλ.: 2310.99.9000 - e-mail: support@auth.gr).

 

2. Το προφίλ του Χρήστη

Εφόσον η σύνδεση είναι επιτυχής, μεταφέρεστε αυτόματα στο προφίλ σας που έχει τη μορφή της ακόλουθης εικόνας. Αν για κάποιο λόγο μετά τη σύνδεσή σας δεν μεταφερθείτε κατευθείαν στο προφίλ σας, τότε μπορείτε να μεταβείτε σ’ αυτό πατώντας στο ονοματεπώνυμό σας που εμφανίζεται στην πάνω δεξιά γωνία της σελίδας, δίπλα στο «Αποσύνδεση».

 

 

Αφού κάνετε είσοδο στην ιστοσελίδα, παρατηρείστε ότι στο επάνω δεξί μέρος της κύριας οθόνης εμφανίζεται το «Μενού του χρήστη» (USER MENU). Είναι αυτό της διπλανής εικόνας και διαθέτει τρεις επιλογές:

α) «Ο λογαριασμός μου»: Πατώντας εδώ επανέρχεστε στη σελίδα του προφίλ σας όπου κι αν βρισκόσαστε.

β) «Προσθήκη ύλης»: Πατάτε σ’ αυτό για να προσθέσετε στη σελίδα υλικό όπως εκδηλώσεις, ανακοινώσεις ή δημοσιεύσεις σας (παρουσιάζεται αναλυτικά παρακάτω).

γ) «Αποσύνδεση»: Με αυτή την επιλογή αποσυνδέεστε από την ιστοσελίδα και επανέρχεστε στο καθεστώς του απλού επισκέπτη της. Προτείνεται πάντα να αποσυνδέεστε μετά το πέρας της επεξεργασίας και της προσπέλασης του προφίλ σας, για λόγους ασφαλείας.

 

3. Η διαχείριση του προφίλ

Στην γραμμή επιλογών πάνω από την φωτογραφία του χρήστη, κάντε κλικ στην επιλογή «Επεξεργασία». Εμφανίζεται έτσι η βασική φόρμα καταχώρησης των στοιχείων σας όπως φαίνεται στην ακόλουθη εικόνα.

Στις βασικές πληροφορίες, μπορείτε να διορθώσετε τα στοιχεία σας που αφορούν στην ιδιότητα, στον Τομέα και στο Εργαστήριο ή στην Κλινική στην οποία έχετε ενταχθεί. Σύμφωνα με την επιλογή που θα κάνετε εδώ θα εμφανιστείτε και στα «Μέλη» της σελίδας της αντίστοιχης Μονάδας.

Στο πεδίο των emails μπορείτε να προσθέσετε οποιοδήποτε email επικοινωνίας επιθυμείτε πέραν του ακαδημαϊκού. Στο πεδίο «Σύντομο βιογραφικό» μπορείτε να πληκτρολογήσετε ή να επικολλήσετε ένα σύντομο βιογραφικό ή και να ανεβάσετε εικόνα πατώντας στο αντίστοιχο εικονίδιο (8ο από το τέλος της πρώτης γραμμής επιλογών).

Πιο κάτω, στο αντίστοιχο πεδίο, μπορείτε να ανεβάσετε το αναλυτικό σας βιογραφικό, επιλέγοντας ένα αρχείο από τον υπολογιστή σας (choose file). Οι επιτρεπτές επεκτάσεις αρχείων αναγράφονται κάτω από το πεδίο του βιογραφικού όπως φαίνεται και στην επόμενη εικόνα αλλά προτείνεται να χρησιμοποιείτε αρχεία μορφής pdf για τις αναρτήσεις σας. Τέλος, όταν ολοκληρωθεί το ανέβασμα του αρχείου, θα πρέπει να κάνετε κλικ στο πλήκτρο «Αποστολή» δίπλα του ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Εάν έχετε προσωπική ιστοσελίδα, μπορείτε να συμπληρώσετε στη συνέχεια τον τίτλο και τη διεύθυνσή της και τέλος μπορείτε να συμπληρώσετε τις ώρες γραφείου στο πεδίο «Office hours».

Στο πεδίο courses που ακολουθεί, εμφανίζονται τα μαθήματα που διδάσκετε. Αυτά συγχρονίζονται αυτόματα από την ΜΟΔΙΠ και σύμφωνα με τις αναθέσεις διδασκαλίας που έχει καταχωρήσει η Γραμματεία του Τμήματος στην ηλεκτρονική γραμματεία (Cardisoft). Αν δεν εμφανίζονται εκεί σωστά σημαίνει ότι δεν είναι σωστά ενημερωμένη η Γραμματεία του Τμήματος και δεν εμφανίζονται σωστά ούτε στη ΜΟΔΙΠ.

Θα πρέπει τότε να επικοινωνήσετε με τη Γραμματεία για να διορθωθούν (κα Βέτα Μαυρομιχάλη, τηλ. 2310.99.9183). Ωστόσο, παρέχεται η δυνατότητα προσθήκης μαθήματος με την επιλογή «Προσθήκη ενός ακόμα αντικειμένου». Θα πρέπει τότε να πληκτρολογήσετε την επίσημη ονομασία του μαθήματος που θέλετε να προσθέσετε καθώς θα το επιλέξετε από τις autocomplete επιλογές που θα προκύψουν.

Στα πεδία της περιοχής «Social», μπορείτε να καταχωρήσετε τις προσωπικές σας διευθύνσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αν διαθέτετε.

Στις προσωπικές πληροφορίες που ακολουθούν μπορείτε να συμπληρώσετε ο,τιδήποτε δεν έχει συγχρονιστεί αυτομάτως και σύμφωνα με τον τίτλο του πεδίου.

Στις ρυθμίσεις, υπάρχει η επιλογή προτεινόμενης γλώσσας (αγγλικά ή ελληνικά). Παράλληλα, παρέχεται η δυνατότητα προσθήκης της φωτογραφίας που θα εμφανίζεται στο προφίλ σας. Η επιλογή φωτογραφίας γίνεται πατώντας choose file (ακόλουθη εικόνα).

Η γενική επεξεργασία του προφίλ του χρήστη ολοκληρώνεται με τις πληροφορίες του ατομικού απογραφικού όπου μπορείτε να συμπληρώσετε το γνωστικό σας αντικείμενο (εάν δεν έχει συμπληρωθεί αυτόματα), καθώς και να συμπληρώσετε ή να διορθώσετε στοιχεία που σχετίζονται με την εκπαίδευσή σας. Τα στοιχεία που θα βρείτε εκεί αντλούνται από το ατομικό σας απογραφικό όπως το έχετε καταχωρήσει στη ΜΟΔΙΠ και θα πρέπει να είναι πρωτίστως εκεί καταχωρημένο σωστά για να εμφανίζεται και εδώ σωστά, μετά τους συγχρονισμούς.

 

Σημαντικά:

  1. Για να διατηρηθούν οι αλλαγές που κάνετε στη φόρμα αυτή, θα πρέπει να αποθηκευτούν πατώντας το πλήκτρο «Αποθήκευση» το οποίο βρίσκεται στο τέλος της φόρμας.
  2. Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά την τελική αποθήκευση, ο χρήστης συνεχίζει να έχει το δικαίωμα να υλοποιήσει οποιαδήποτε επιπλέον αλλαγή επιθυμεί στα παραπάνω στοιχεία.

 

4. Προσθήκη ύλης στην ιστοσελίδα

Στο «Μενού του χρήστη» που βρίσκεται στο πάνω δεξί μέρος της κύριας οθόνης, πατήστε στην δεύτερη επιλογή του: «Προσθήκη ύλης».

Το νέο παράθυρο που εμφανίζεται παρέχει 3 επιλογές:

  1. Events
  2. Ανακοίνωση
  3. Δημοσίευση

I. Events

Στα events, μπορείτε να καταχωρήσετε μία εκδήλωση που πρόκειται να γίνει, συμπληρώνοντας τον τίτλο (απαραίτητο), μια φωτογραφία (εφόσον επιθυμείτε), το περιεχόμενο του event στο πεδίο body καθώς και την μέρα και την ώρα που θα πραγματοποιηθεί. Τέλος, πριν την τελική αποθήκευση, μπορείτε να δείτε την μορφή του δημοσιεύματος πατώντας προεπισκόπηση. Εφόσον, πραγματοποιήσετε τις πιθανές αλλαγές, πατώντας αποθήκευση, ολοκληρώνεται η δημιουργία του event.

II. Ανακοίνωση

Στην ανακοίνωση, τα πεδία είναι αρχικά ίδια με αυτά του event. Θα σας ζητηθεί αρχικά να συμπληρώσετε τον τίτλο που την χαρακτηρίζει και στη συνέχεια μπορείτε να ανεβάσετε μια φωτογραφία και να συμπληρώσετε το κείμενο της ανακοίνωσης στο πεδίο body. Από εδώ αρχίζουν οι διαφορές καθώς μπορείτε στη συνέχεια να καταχωρίσετε Ετικέτες (tags) που σχετίζονται με την ανακοίνωση. Στο πεδίο tags, όπως φαίνεται και στην εικόνα που ακολουθεί, μπορείτε να καταχωρίσετε τις λέξεις κλειδιά που επιθυμείτε, χωρίζοντάς τες με ένα κόμμα. Αξίζει να σημειωθεί ότι προ-υπάρχουν κάποιες ετικέτες οπότε ο χρήστης μέσω του auto complete μπορεί να επιλέξει την ετικέτα που επιθυμεί. Είναι καλό να είστε προσεκτικοί με την καταχώρηση νέων ετικετών ώστε να μη καταχωρούνται άσκοπες ή λανθασμένες ετικέτες που παραμένουν ως «σκουπίδια» στο σύστημα. Ακολούθως, στο πεδίο «προέλευση ανακοίνωσης» μπορείτε να συμπληρώσετε με auto complete από που προέρχεται αυτή η ανακοίνωση, συνήθως την Κλινική ή το Εργαστήριό σας. Στο πεδίο videos μπορείτε να τοποθετήσετε τον σύνδεσμο ενός κομματιού βίντεο από το YouTube εφόσον σχετίζεται με την ανακοίνωση που καταχωρείτε στην σελίδα. Απαγορεύεται να επεξεργαστείτε το πεδίο slideshow image.

Στο πεδίο "επισυναπτόμενα αρχεία", μπορείτε να ανεβάσετε κάποιο αρχείο που αφορά την παρούσα ανακοίνωση π.χ. την επίσημη ανακοίνωση, δελτίο τύπου, το πρόγραμμα κλπ. Τέλος, πριν την τελική αποθήκευση, μπορείτε να δείτε την μορφή του δημοσιεύματος πατώντας "προεπισκόπηση". Εφόσον, πραγματοποιήσετε τις πιθανές διορθώσεις, πατώντας «Αποθήκευση», ολοκληρώνεται η δημιουργία της ανακοίνωσης.

Σημαντικά:

  1. Οποιαδήποτε δημοσίευση ανακοίνωσης ή event, προωθείται αυτόματα στην επιτροπή ελέγχου και εφόσον θεωρείται ορθή, εγκρίνεται η δημοσίευσή της. Αυτό συνεπάγεται μια πιθανή μικρή χρονική καθυστέρηση.
  2. Η επεξεργασία των ανακοινώσεων και των events από τον χρήστη, είναι εφικτή μετά την έγκριση και την δημοσίευσή τους από την επιτροπή. Συνεπώς, για οποιαδήποτε αλλαγή, ο χρήστης οφείλει να αναμένει την επίσημη δημοσίευση και μετά να προβεί σε οποιαδήποτε μορφή επεξεργασίας.

III. Δημοσίευση

Η 3η επιλογή στην προσθήκη ύλης αφορά τις προσωπικές δημοσιεύσεις που έχετε πραγματοποιήσει σε περιοδικά κλπ. Ανάλογα με την βάση στην οποία βρίσκεται η δημοσίευση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το DOI ή το PMID.

Ανάλογα με την επιλογή του χρήστη, συμπληρώνοντας το αντίστοιχο πεδίο, θα εμφανιστεί ένα παράθυρο το οποίο παρά το γεγονός ότι θα έχει λάβει τα βασικά στοιχεία της δημοσίευσης αυτόματα, ο χρήστης θα μπορεί να επεξεργαστεί κάποια πεδία.

Και στις δύο περιπτώσεις απαιτείται να επιλεχθεί ο τύπος της δημοσίευσης ο οποίος παρέχεται από την λίστα «Publication type»:

5. Δημοσιεύσεις

Στο πεδίο "Δημοσιεύσεις", στο κεντρικό προφίλ σας, μπορείτε να εντοπίσετε τις δημοσιεύσεις που σχετίζονται με εσάς. Ωστόσο, λόγω αυτόματου συγχρονισμού μπορεί να μην εμπεριέχονται όλες οι δημοσιεύσεις (ο κατάλογος των δημοσιεύσεων είναι ενδεικτικός). Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να ακολουθήσετε τα βήματα που αναφέραμε πιο πριν στο «Δημοσίευση», έτσι ώστε να συμπληρώσετε τυχόν ελλείψεις.

 

6. Επεξεργασία περιεχομένου σελίδας Μονάδας

Αν έχετε οριστεί υπεύθυνος περιεχομένου της σελίδας της Μονάδας σας (Εργαστήριο, Κλινική ή Επιτροπή), προκειμένου να επεξεργαστείτε το περιεχόμενό της θα πρέπει αφού κάνετε είσοδο στην ιστοσελίδα του Τμήματος σύμφωνα με τα παραπάνω, να μεταβείτε στη σελίδα της Μονάδας σας. Αν είναι Εργαστήριο ή κλινική θα τη βρείτε από το κεντρικό μενού: «ΔΟΜΗ --> Τομείς, Εργαστήρια & Κλινικές» ενώ αν είναι Επιτροπή στη διαδρομή «ΔΟΜΗ --> Επιτροπές».

Εκεί θα βρείτε πλήκτρο «Επεξεργασία» όμοιο με αυτό του προφίλ σας. Πατήστε το και θα σας εμφανίσει την φόρμα καταχώρησης των στοιχείων της Μονάδας σας. Στο πρώτο πεδίο που εμφανίζεται μπορείτε να επεξεργαστείτε τον επίσημο τίτλο της Μονάδας σε περίπτωση που υπάρχει κάποια αλλαγή.

Σας δίνεται η επιλογή να επιλέξετε μια εικόνα, η οποία θα παρουσιάζεται κάτω από τον τίτλο της Μονάδας. Η εικόνα αυτή μπορεί να είναι της επιλογής σας, αρκεί να μην ξεπερνά σε μέγεθος τα 8ΜΒ.

Η κυρίως περιγραφή της Μονάδας μπορεί να εισαχθεί στο πεδίο "Body" που ακολουθεί:

Το πεδίο αυτό έχει τη μορφή επεξεργαστή κειμένου. Μπορείτε να εισάγετε το κείμενο και να το μορφοποιήσετε ανάλογα με το ποιο θέλετε να είναι το τελικό αποτέλεσμα. Το πεδίο αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να εισάγετε το κείμενο με τέσσερις διαφορετικές μορφές (όπως φαίνεται και στην παρακάτω εικόνα). Οι μορφές αυτές είναι:

  1. Filtered HTML
  2. Full HTML
  3. Plain text
  4. PHP code

Περισσότερες πληροφορίες για τις μορφές αυτές μπορείτε να βρείτε πατώντας τον σύνδεσμο «Περισσότερες πληροφορίες για τις επιλογές μορφοποίησης»

Στο πεδίο «Tags» μπορείτε να καταχωρήσετε τις λέξεις κλειδιά που σχετίζονται με τη μονάδα σας. Πολλές από τις λέξεις κλειδιά προϋπάρχουν, όπως συμβαίνει και με τις λέξεις κλειδιά για τις ανακοινώσεις που αναφέρονται παραπάνω. Με τον τρόπο αυτό μπορείτε να καταχωρήσετε λέξεις κλειδιά χρησιμοποιώντας το Autocomplete.

Στην ενότητα που περιέχει τις Βασικές Πληροφορίες της Μονάδας μπορείτε να εισάγετε το όνομα του Διευθυντή, το είδος της υπομονάδας (Γραμματεία, Εργαστήριο, Κλινική, Μουσείο κλπ) και την συντόμευση της ονομασίας την Μονάδας. Στο πεδίο «Διευθυντής» υπάρχουν καταχωρημένα όλα τα ονόματα των μελών ΔΕΠ του τμήματος, οπότε πληκτρολογείτε ένα μέρος του ονόματος και επιλέγετε το κατάλληλο από τη λίστα που εμφανίζεται. Στο πεδίο «Συντόμευση ονομασίας» εισάγετε με λατινικούς χαρακτήρες μια σύντομη ονομασία για τη Μονάδα σας, κατά προτίμηση μία λέξη μόνο.

Στην ενότητα Έρευνα μπορείτε να εισάγετε πληροφορίες για τα ερευνητικά προγράμματα στα οποία συμμετέχει η Μονάδα σας. Το πεδίο αυτό έχει την ίδια λειτουργικότητα με το πεδίο για την κυρίως περιγραφή της Μονάδας.

Επιπρόσθετα σας δίνεται η δυνατότητα να συμπληρώσετε και τα πεδία:

  1. Ερευνητικά ενδιαφέροντα
  2. Κύριος εργαστηριακός εξοπλισμός
  3. Διενεργούμενες εξετάσεις
  4. Συνεργασίες με τμήματα ΑΠΘ
  5. Συνεργασίες με τμήματα εσωτερικού
  6. Συνεργασίες με τμήματα εξωτερικού

για να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη περιγραφή της Μονάδας σας.

Σας δίνεται η δυνατότητα να προσθέσετε και μια περιγραφή της Γραμματείας της Μονάδας σας. Τα στοιχεία που μπορείτε να καταχωρήσετε είναι το ονοματεπώνυμο της/του υπευθύνου της Γραμματείας σας, τα τηλέφωνα επικοινωνίας (μπορείτε να καταχωρήσετε παραπάνω από ένα τηλέφωνο χρησιμοποιώντας το κουμπί «Προσθήκη ενός ακόμα αντικειμένου»), το Φαξ, τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις επικοινωνίας (μπορείτε πάλι να καταχωρήσετε παραπάνω από μία ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας χρησιμοποιώντας το κουμπί «Προσθήκη ενός ακόμα αντικειμένου»),  τις ώρες γραμματείας για τους φοιτητές καθώς και τη διεύθυνση άλλης ιστοσελίδας της Μονάδας σας, αν υπάρχει.

Στην ενότητα «Μαθήματα» μπορείτε να εισάγετε τα μαθήματα που διενεργεί η Μονάδα σας, προπτυχιακά και μεταπτυχιακά. Η λίστα όλων των μαθημάτων που υπάρχουν στο Τμήμα Ιατρικής είναι ήδη καταχωρημένη (περιλαμβάνει προπτυχιακά και μεταπτυχιακά). Πληκτρολογώντας τον ονομασία του μαθήματος σας, εμφανίζονται τα μαθήματα που υπάρχουν και επιλέγετε το κατάλληλο μάθημα. Σε περίπτωση που θέλετε να προσθέσετε επιπλέον μαθήματα, πατάτε το κουμπί «Προσθήκη ενός ακόμα αντικειμένου».

Στη συνέχεια, αν η υπομονάδα σας διοργανώνει κάποιο από τα Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών του Τμήματος, μπορείτε να προσθέσετε στο πεδίο «Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών» το Πρόγραμμα αυτό. Το πεδίο είναι autocomplete και περιέχει τα ενεργά Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών του Τμήματος.

Με τον ίδιο τρόπο μπορείτε να εισάγετε και μαθήματα που διενεργεί η μονάδα σας τα οποία είναι εκτός προγράμματος σπουδών. Η λίστα των μαθημάτων αυτών δεν προϋπάρχει στην ιστοσελίδα, θα πρέπει να πληκτρολογήσετε το πλήρες όνομα των μαθημάτων.

Τα Μέλη της υπομονάδας που εμφανίζονται στο κάτω μέρος της σελίδας κάθε υπομονάδας δεν ορίζονται εδώ αλλά κάθε μέλος (μέλος ΔΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ ή διοικητικό προσωπικό) το επιλέγει ο ίδιος στην επεξεργασία του προσωπικού του προφίλ, όπως εξηγούμε στην αντίστοιχη ενότητα, οπότε και εμφανίζεται αυτόματα ως μέλος, στην υπομονάδα όπου ανήκει. Έχετε δικαίωμα επιλογής μίας μόνο Μονάδας. Για κάποια μέλη που έχουν διπλή ανάθεση, εξετάζεται τρόπος για να μπορέσουν να καταχωρηθούν και στην δεύτερη μονάδα τους. Θα υπάρξει σχετική ενημέρωση όταν αυτό θα είναι τεχνικά εφικτό.

 

7. Προσθήκη αγγλικού περιεχομένου

 

I. Διαχείριση υπομονάδας

Για να εμφανίζεται στην αγγλική έκδοση η σελίδα της υπομονάδας σας (κλινική, εργαστήριο κλπ), από τις επιλογές που σας εμφανίζονται στη σελίδα της, πατήστε στην καρτέλα «Μετάφραση» (θα πρέπει να έχετε κάνει είσοδο και να είστε ο ορισμένος υπεύθυνος του περιεχομένου της).

Εμφανίζεται τότε το ακόλουθο παράθυρο όπου πρέπει να πατήσετε στη λέξη “add”, έτσι ώστε να δημιουργήσετε και να μπορέσετε να επεξεργαστείτε την αγγλική έκδοση της σελίδας.

Στα πεδία που διατίθενται για μετάφραση, οπουδήποτε υπάρχει η παρένθεση «(all languages)» σημαίνει ότι το κείμενο που βρίσκεται σε αυτό το πεδίο είτε είναι κοινό και για τις δύο γλώσσες (π.χ. αριθμοί, ηλεκτρονικές διευθύνσεις κλπ), είτε η μετάφρασή του αποδίδεται αυτόματα και επομένως δε χρειάζεται να το πειράξετε αν είναι συμπληρωμένο. Σε κάποιες περιπτώσεις που θα το δείτε να παραμένει στα ελληνικά και στην αγγλική έκδοση της σελίδας, σημαίνει ότι δεν έχει μεταφραστεί ακόμη η αντίστοιχη σελίδα από όπου θα διαβάσει το αγγλικό κείμενο. Στις περιπτώσεις αυτές μην το πειράξετε και η μετάφραση θα εμφανιστεί με τον καιρό από μόνη της.

Τα υπόλοιπα πεδία (τα οποία δε διαθέτουν την επισήμανση all languages), όπως φαίνεται και στην παρακάτω εικόνα, μπορούν να συμπληρωθούν με το αντίστοιχο αγγλικό κείμενο. Η αγγλική σελίδα αρχικά αποτελεί αντίγραφο της ελληνικής οπότε περιέχει όλα τα αντίστοιχα ελληνικά κείμενα, τα οποία θα πρέπει να αντικαταστήσετε με τα αντίστοιχά τους αγγλικά.

 

II. Διαχείριση προφίλ χρήστη

Ο χρήστης για να μεταφράσει την προσωπική του σελίδα στα αγγλικά, εφόσον κάνει login στο site, από τις επιλογές που εμφανίζονται, επιλέγει την καρτέλα «Μετάφραση».

Στο παράθυρο που εμφανίζεται, πατάει στη λέξη add έτσι ώστε να δημιουργηθεί η αγγλική σελίδα και να εμφανιστεί το κύριο παράθυρο όπου μπορεί να προστεθεί το αγγλικό κείμενο.

Να σημειωθεί ότι οπουδήποτε εμφανίζεται η παρένθεση (all languages) η λέξη ή οι λέξεις που προστίθενται είτε είναι κοινά και στα αγγλικά και στα ελληνικά, είτε μεταφράζονται αυτόματα. Δηλαδή ό,τι προστεθεί στα ελληνικά, εμφανίζεται αυτόματα και στην αγγλική έκδοση και το ανάποδο. Γενικά, για τα πεδία αυτά ισχύει ό,τι αναφέραμε και πιο πριν για την αγγλική έκδοση των σελίδων των Μονάδων.

Στα υπόλοιπα πεδία μπορεί να προστεθεί κανονικά το αγγλικό κείμενο το οποίο θα εμφανίζεται μόνο στην αγγλική έκδοση.

Τέλος, για να αποθηκευτούν οι αλλαγές, πατήστε Save στο κάτω μέρος της οθόνης.

 

III. Δίγλωσσες ανακοινώσεις

Με τον ίδιο τρόπο μπορούμε να προσθέσουμε και την αγγλική έκδοση μιας ανακοίνωσης που έχει διεθνές ενδιαφέρον και αξίζει να δημοσιευτεί και στα αγγλικά.

Αφού την καταχωρήσουμε στα ελληνικά, πατάμε στην καρτέλα «Μετάφραση», έπειτα «add» και καταχωρούμε και το αγγλικό κείμενο στη φόρμα της αγγλικής έκδοσης.

Στο τέλος πατάμε πάντα στο Save στο κάτω μέρος της οθόνης.

 

Επικοινωνία

Γραμματεία Τμήματος Ιατρικής T.K. 54124 Θεσσαλονίκη
 

Συνδεθείτε

Το τμήμα Ιατρικής στα social networks.
Ακολουθήστε μας ή συνδεθείτε μαζί μας.