Μάθημα

ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ

Πληροφορίες Μαθήματος

Τίτλος ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ / HISTOLOGY
Κωδικός ΙΑ0414
Σχολή Επιστημών Υγείας
Τμήμα Ιατρικής
Κύκλος / Επίπεδο 1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος Διδασκαλίας Χειμερινή
Κατάσταση Ενεργό
Course ID 200000449

Πρόγραμμα Σπουδών

: ΠΠΣ Τμήματος Ιατρικής (2014-σήμερα)

Κατεύθυνση Τύπος Παρακολούθησης Εξάμηνο Έτος ECTS
Κορμός Υποχρεωτικό Κορμού 3 2 5

Πρόγραμμα Σπουδών

: ΠΠΣ Τμήματος Ιατρικής (2013-2014)

Κατεύθυνση Τύπος Παρακολούθησης Εξάμηνο Έτος ECTS
Κορμός Υποχρεωτικό Κορμού 3 2 5

Πρόγραμμα Σπουδών

: ΠΠΣ Τμήματος Ιατρικής (2012-2013)

Κατεύθυνση Τύπος Παρακολούθησης Εξάμηνο Έτος ECTS
Κορμός Υποχρεωτικό Κορμού 3 2 5

Πληροφορίες Τάξης

Τίτλος ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ
Ακαδημαϊκό Έτος 2015 – 2016
Περίοδος Τάξης Χειμερινή
Διδάσκοντες
Class ID
600010861
Τμήμα Διδάσκοντες
1. Ιστολογίας-Εμβρυολογίας Αθανασία Αλβανού-Αχπαράκη, Κοκκώνα Κουζή-Χατζηπαρασκευά-Κολιάκου, Αντωνία Σιόγκα-Ράπτη
Τύπος Μαθήματος
  • ΥποβάθρουΤα μαθήματα εκείνα που, αν και δεν αναφέρονται άμεσα στην επιστήμη που θεραπεύει το Πρόγραμμα Σπουδών, ωστόσο αποτελούν αναγκαία προϋπάρχουσα επιστημονική γνώση για να μπορέσει κάποιος να αντιληφθεί θέματα άμεσα εντασσόμενα σ' αυτήν. Συνήθως διδάσκονται στα πρώτα εξάμηνα σπουδών. Παραδείγματα τέτοιων μαθημάτων είναι τα Στατιστική στη Βιολογία, η Φυσικοχημεία κα.
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Η απόκτηση γνώσεων σχετικά με την υφή και τη λειτουργία των ιστών του οργανισμού και της σημασίας τους στην δόμηση και την λειτουργία των οργάνων καθώς και η γνώση της υφής, σε σχέση με τη λειτουργία, των οργάνων του ανθρωπίνου σώματος.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
Περιεχόμενο Μαθήματος
Αμφιθέατρο. Γενικά περί κυττάρου, κυτταρικά οργανύλλια, πυρήνας, λειτουργίες κυττάρου, επιθηλιακός ιστός, συνδετικός ιστός, αίμα- αιμοποίηση, χονδρικός ιστός, οστίτης ιστός- οστεογένεση, μυïκός ιστός, νευρικός ιστός- νευρικό σύστημα. Υφή της καρδιάς και των αγγείων, των οργάνων του πεπτικού, αναπνευστικού, ουροποιητικού, γεννητικού, νευρικού συστήματος και των αισθητηρίων οργάνων .

Εργαστηριακά - Φροντιστηριακά μαθήματα.
Επιθηλιακός ιστός, συνδετικός ιστός- χονδρικός- οστίτης ιστός, αγγεία- μυïκός ιστός, νευρικός ιστός και σύστημα, λεμφοκυττογόνα όργανα, Πεπτικό σύστημα ( 2 μαθήματα ) , Αναπνευστικό σύστημα-Θυροειδής , Ουροποιητικό σύστημα-Επινεφρίδια, Γεννητικό σύστημα άρρενος και θήλεος- Υπόφυση , Αισθητήρια όργανα ( από ένα μάθημα).

Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες Ώρες ΔιδασκαλίαςΣυνολικός για το εξάμηνο χρόνος απασχόλησης των φοιτητών στην τάξη, το εργαστήριο, το πεδίο κλπ. Δεν συμπεριλαμβάνεται ο χρόνος προσωπικής μελέτης των φοιτητών. Φόρτος ΕργασίαςΣυνολικές για το εξάμηνο ώρες που πρέπει να αφιερώσουν οι φοιτητές για την αντίστοιχη μαθησιακή δραστηριότητα. Συμπεριλαμβάνεται ο χρόνος στην τάξη, το εργαστήριο, το πεδίο κλπ. Πιστωτικές ΜονάδεςΟι πιστωτικές μονάδες (ECTS) της αντίστοιχης μαθησιακής δραστηριότητας. Κάθε πιστωτική μονάδα αντιστοιχεί σε 25 με 30 ώρες φόρτου εργασίας των φοιτητών. ΑτομικάΓια τη μαθησιακή δραστηριότητα δεν απαιτείται συνεργασία μεταξύ των φοιτητών ΟμαδικάΓια τη μαθησιακή δραστηριότητα οι φοιτητές συνεργάζονται σε ομάδες ErasmusΗ μαθησιακή δραστηριότητα προσφέρεται στους φοιτητές των προγραμμάτων ανταλλαγής
Διαλέξεις 26
Εργαστηριακή Άσκηση 13
Φροντιστήριο 13
Σύνολο 52
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι εξετάσεις είναι γραπτές και περιλαμβάνουν την ανάπτυξη 4 θεμάτων, με πολλές μικρές ερωτήσεις το καθένα. Στην τελική βαθμολογία συνυπολογίζεται ο βαθμός των προφορικών, εργαστηριακών εξετάσεων.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (ΔιαμορφωτικήΗ διαμορφωτική αξιολόγηση (για βελτίωση) αναφέρεται στις τυπικές και άτυπες διαδικασίες αξιολόγησης που εφαρμόζονται από τους διδάσκοντες κατά τη διάρκεια του εξαμήνου προκειμένου να τροποποιήσουν της διδακτικές και μαθησιακές τους δραστηριότητες για να βελτιώσουν τη μάθηση των φοιτητών., ΣυμπερασματικήΗ συμπερασματική αξιολόγηση (για βαθμολόγηση) αναφέρεται στην αξιολόγηση της μάθησης και εκφράζει την ανάπτυξη που παρουσίασαν οι φοιτητές στο πλαίσιο του μαθήματος.)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1α NETTER’s Ιστολογία OVALLE

Mescher A.L. junqueira's Βασική Ιστολογια
Τελευταία Επικαιροποίηση
19-10-2015

Επικοινωνία

Γραμματεία Τμήματος Ιατρικής T.K. 54124 Θεσσαλονίκη
 

Συνδεθείτε

Το τμήμα Ιατρικής στα social networks.
Ακολουθήστε μας ή συνδεθείτε μαζί μας.