Εφηβική Ιατρική
Τίτλος | Εφηβική Ιατρική / Adolescent Medicine |
Κωδικός | ΙΜΓ076 |
Σχολή | Επιστημών Υγείας |
Τμήμα | Ιατρικής |
Κύκλος / Επίπεδο | 2ος / Μεταπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Εαρινή |
Υπεύθυνος/η | Ασημούλα Γαλλή |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 200000530 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ Ερευνητική Μεθοδολογία στην Ιατρική και στις Επιστήμες Υγείας (2018-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Επιλογής | 3 | 2 | 2,5 |
Τίτλος | Εφηβική Ιατρική |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2018 – 2019 |
Περίοδος Τάξης | Χειμερινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ | |
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 2 |
Class ID |
600132729
|
Τύπος Μαθήματος
- Γενικών Γνώσεων
Κατηγορία Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600132729
- Στον ιστοχώρο του Τμήματος:
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές να είναι σε θέση να εντοπίζουν το βαθμό στον οποίο η έρευνα στα ζητήματα της εφηβικής ιατρικής επιδρά στην κλινική πράξη: Πώς μετατράπηκε η πρωτογενής έρευνα σε ανάπτυξη κατευθυντήριων οδηγιών για την ιατρική πράξη στον εφηβικό πληθυσμό, υπό την άμεση εποπτεία του W.H.O.; Για ποιο λόγο υπάρχει δυσκολία στην εφαρμογή των κατευθυντήριων οδηγιών για την φροντίδα των εφηβικού πληθυσμού στη χώρα μας; Στην κλινική πράξη, πως είναι εφικτό να τηρηθούν οι κατευθυντήριες οδηγίες με αποτελεσματικό τρόπο;
Να μπορούν να εφαρμόσουν αυτόνομα εργαλεία ανάπτυξης επικοινωνίας ιατρού-ασθενούς και σε δεύτερο χρόνο να μπορούν να οργανώσουν αυτόνομα πρωτόκολλα ερευνητικών τεχνικών και για τον έλεγχο συγκεκριμένων υποθέσεων που αφορούν στο ερευνητικό πεδίο της εφηβικής ιατρικής.
Να εντοπίζουν κενά στην ερευνητική βιβλιογραφία και να κάνουν προτάσεις για περαιτέρω έρευνα στα θέματα της φροντίδας της υγείας των εφήβων.
Να μπορούν να εφαρμόσουν αυτόνομα εργαλεία ανάπτυξης επικοινωνίας ιατρού-ασθενούς και σε δεύτερο χρόνο να μπορούν να οργανώσουν αυτόνομα πρωτόκολλα ερευνητικών τεχνικών και για τον έλεγχο συγκεκριμένων υποθέσεων που αφορούν στο ερευνητικό πεδίο της εφηβικής ιατρικής.
Να εντοπίζουν κενά στην ερευνητική βιβλιογραφία και να κάνουν προτάσεις για περαιτέρω έρευνα στα θέματα της φροντίδας της υγείας των εφήβων.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Λήψη αποφάσεων
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Η παρουσίαση των τρεχόντων ερευνητικών δεδομένων που αφορούν στις βασικές αρχές της ιατρικής πράξης στους εφήβους
Η παρουσίαση και εφαρμογή ενός συνόλου ερευνητικών τεχνικών που χρησιμοποιούνται για τη μελέτη των εφήβων (η συνέντευξη του εφήβου, τεχνικές προσέγγισης εφήβου, η διαχείριση της εμπιστευτικότητας, η διαχείριση του ιατρικού απορρήτου)
Η εκπαίδευση σε τεχνικές διάχυσης της ερευνητικής πληροφορίας που προκύπτει από τη μελέτη του εφηβικού πληθυσμού (role playing technique, interactive diffusion courses)
Η παρουσίαση και εφαρμογή ενός συνόλου ερευνητικών τεχνικών που χρησιμοποιούνται για τη μελέτη των εφήβων (η συνέντευξη του εφήβου, τεχνικές προσέγγισης εφήβου, η διαχείριση της εμπιστευτικότητας, η διαχείριση του ιατρικού απορρήτου)
Η εκπαίδευση σε τεχνικές διάχυσης της ερευνητικής πληροφορίας που προκύπτει από τη μελέτη του εφηβικού πληθυσμού (role playing technique, interactive diffusion courses)
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | |||||
Σεμινάρια | |||||
Φροντιστήριο | |||||
Συγγραφή εργασίας / εργασιών | |||||
Σύνολο |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Παρουσίαση ερευνητικού ερωτήματος και σχεδιασμός έρευνας
Παρουσίαση εργασιών στο μάθημα
Παρουσίαση εργασιών στο μάθημα
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
02-01-2015