The english version of the website is under development. Wherever text appears in Greek, it means it has not been translated yet.

Course

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ/ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
Τίτλος ΣΕΜΙΝΑΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ/ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ / MEETINGS WITH AUTHORS/ARTISTS
Κωδικός ΠΣΥΓ.009
Σχολή Παιδαγωγική
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Κύκλος / Επίπεδο 2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος Διδασκαλίας Χειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/η Μελπομένη Κανατσούλη
Κοινό Όχι
Κατάσταση Ενεργό
Course ID 600000674

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ (2017 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 15
Κατεύθυνση Τύπος Παρακολούθησης Εξάμηνο Έτος ECTS
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ Υποχρεωτικό 3 2 10

Πληροφορίες Τάξης
Τίτλος ΣΕΜΙΝΑΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ/ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ
Ακαδημαϊκό Έτος 2018 – 2019
Περίοδος Τάξης Χειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία 3
Class ID
600132599
Τύπος Μαθήματος
  • Γενικών Γνώσεων
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Κατηγορία Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Οι συναντήσεις με δημιουργούς είναι "μάθημα" δια του οποίου οι μεταπτυχιακοί φοιτητές γνωρίζουν δημιουργούς από διαφορετικές περιοχές της τέχνης και των γραμμάτων (συγγραφείς, εικονογράφους, εικαστικούς, σεναριογράφους κόμικς, σκηνοθέτες, αρχιτέκτονες χώρου κ.λπ.). Κύριο ζητούμενο είναι να δουν τους διαφορετικούς τρόπους έμπνευσης, οργάνωσης των ιδεών και εργασίας για τη δημιουργία έργων με αποδέκτες κυρίως τα παιδιά. Το μάθημα οργανώνεται με προηγούμενη διερεύνηση από τους φοιτητές του έργου των προσκεκλημένων δημιουργών ούτως ώστε κατά τις συναντήσεις να είναι ενημερωμένοι και να είναι σε θέση να κατανοήσουν τις εισηγήσεις των δημιουργών.
Λέξεις Κλειδιά
δημιουργία, δημιουργικότητα, παιδί, παιδική ηλικία, ενήλικος πομπός
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες Φόρτος Εργασίας ECTS Ατομικά Ομαδικά Erasmus
Διαλέξεις 36
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων 108
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο 6
Εκπόνηση μελέτης (project) 100
Σύνολο 250
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση των φοιτητών γίνεται βάσει πρότζεκτ που θα κάνουν οι φοιτητές ατομικά και στο οποίο θα συνδυάζουν: ιδέες που προέκυψαν από τις συναντήσεις με τους δημιουργούς, δική τους έρευνα πάνω σε συγκεκριμένο θέμα (π.χ. σχετικό με την πόλη της Θεσσαλονίκης) και τελική αξιοποίηση για το μικρό παιδί. Π.χ. δουλεύουν την ιδέα τους σε μια από τις επιλεγμένες τέχνες, π.χ. κατασκευή παιδικού βιβλίου ή κόμικς ή μικρής βιντεοταινίας κ.λπ. με θέμα σχετικό με τη Θεσσαλονίκη και με αποδέκτη το παιδί. Για όλα θα πρέπει να υπάρχει επιστημονική υποστήριξη.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
05-12-2018

Contact

Secretariat of the School of Medicine
 

Connect

School of Medicine's presence in social networks
Follow Us or Connect with us.