ΣΕΜΙΝΑΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ/ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ
Τίτλος | ΣΕΜΙΝΑΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ/ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ / MEETINGS WITH AUTHORS/ARTISTS |
Κωδικός | ΠΣΥΓ.009 |
Σχολή | Παιδαγωγική |
Τμήμα | Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης |
Κύκλος / Επίπεδο | 2ος / Μεταπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Υπεύθυνος/η | Μελπομένη Κανατσούλη |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600000674 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ (2017 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 15
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ | Υποχρεωτικό | 3 | 2 | 10 |
Τίτλος | ΣΕΜΙΝΑΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ/ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2018 – 2019 |
Περίοδος Τάξης | Χειμερινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ | |
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Class ID |
600132599
|
Τύπος Μαθήματος
- Γενικών Γνώσεων
- Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Κατηγορία Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600132599
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
- Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Οι συναντήσεις με δημιουργούς είναι "μάθημα" δια του οποίου οι μεταπτυχιακοί φοιτητές γνωρίζουν δημιουργούς από διαφορετικές περιοχές της τέχνης και των γραμμάτων (συγγραφείς, εικονογράφους, εικαστικούς, σεναριογράφους κόμικς, σκηνοθέτες, αρχιτέκτονες χώρου κ.λπ.). Κύριο ζητούμενο είναι να δουν τους διαφορετικούς τρόπους έμπνευσης, οργάνωσης των ιδεών και εργασίας για τη δημιουργία έργων με αποδέκτες κυρίως τα παιδιά. Το μάθημα οργανώνεται με προηγούμενη διερεύνηση από τους φοιτητές του έργου των προσκεκλημένων δημιουργών ούτως ώστε κατά τις συναντήσεις να είναι ενημερωμένοι και να είναι σε θέση να κατανοήσουν τις εισηγήσεις των δημιουργών.
Λέξεις Κλειδιά
δημιουργία, δημιουργικότητα, παιδί, παιδική ηλικία, ενήλικος πομπός
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 36 | ||||
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 108 | ||||
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο | 6 | ||||
Εκπόνηση μελέτης (project) | 100 | ||||
Σύνολο | 250 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση των φοιτητών γίνεται βάσει πρότζεκτ που θα κάνουν οι φοιτητές ατομικά και στο οποίο θα συνδυάζουν: ιδέες που προέκυψαν από τις συναντήσεις με τους δημιουργούς, δική τους έρευνα πάνω σε συγκεκριμένο θέμα (π.χ. σχετικό με την πόλη της Θεσσαλονίκης) και τελική αξιοποίηση για το μικρό παιδί. Π.χ. δουλεύουν την ιδέα τους σε μια από τις επιλεγμένες τέχνες, π.χ. κατασκευή παιδικού βιβλίου ή κόμικς ή μικρής βιντεοταινίας κ.λπ. με θέμα σχετικό με τη Θεσσαλονίκη και με αποδέκτη το παιδί. Για όλα θα πρέπει να υπάρχει επιστημονική υποστήριξη.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
05-12-2018