Επικοινωνιακές δεξιότητες και Ψυχολογικές διαστάσεις της ιατρικής πράξης
Τίτλος | Επικοινωνιακές δεξιότητες και Ψυχολογικές διαστάσεις της ιατρικής πράξης / Επικοινωνιακές δεξιότητες και Ψυχολογικές διαστάσεις της ιατρικής πράξης |
Κωδικός | ΜΙΒΑ012 |
Διατμηματικό Πρόγραμμα | ΔΠΜΣ Σύγχρονες Ιατρικές πράξεις: Δικαιική ρύθμιση και βιοηθική διάσταση (2011-σήμερα) |
Συνεργαζόμενα Τμήματα | Ιατρικής Οδοντιατρικής Νομικής Θεολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 2ος / Μεταπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή |
Υπεύθυνος/η | Εύχαρις Παναγοπούλου |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600002100 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΔΠΜΣ Σύγχρονες Ιατρικές πράξεις: Δικαιική ρύθμιση και βιοηθική διάσταση (2011-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Επιλογής | 1 | 1 | 10 |
Τίτλος | Επικοινωνιακές δεξιότητες και Ψυχολογικές διαστάσεις της ιατρικής πράξης |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2018 – 2019 |
Περίοδος Τάξης | Χειμερινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ | |
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Class ID |
600133520
|
Τύπος Μαθήματος
- Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600133520
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο τέλος του μαθήματος ο μεταπτυχιακός φοιτητής θα έχει αντιληφθεί ότι η απόκτηση δεξιοτήτων στην επικοινωνία:
(α) συμβάλει στην οικοδόμηση της θεραπευτικής συμμαχίας μεταξύ ιατρού-οδοντιάτρου / ασθενή-πελάτη.
(β) διευκολύνει τη συμμόρφωση του ασθενή στην θεραπευτική και προληπτική αγωγή
(γ) εξασφαλίζει υψηλότερο επίπεδο ικανοποίησης του ασθενή-πελάτη, λιγότερο φόβο, λιγότερα παράπονα, λιγότερες μηνύσεις.
(δ) βοηθά στην αναγνώριση του τρόπου με τον οποίο τα διάφορα ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παρεμβαίνουν στην σχέση θεράποντα /ασθενή-πελάτη, επηρεάζοντας τόσο τις ιατρικές αποφάσεις όσο και τη διαχείριση του λάθους και των κρίσεων.
(α) συμβάλει στην οικοδόμηση της θεραπευτικής συμμαχίας μεταξύ ιατρού-οδοντιάτρου / ασθενή-πελάτη.
(β) διευκολύνει τη συμμόρφωση του ασθενή στην θεραπευτική και προληπτική αγωγή
(γ) εξασφαλίζει υψηλότερο επίπεδο ικανοποίησης του ασθενή-πελάτη, λιγότερο φόβο, λιγότερα παράπονα, λιγότερες μηνύσεις.
(δ) βοηθά στην αναγνώριση του τρόπου με τον οποίο τα διάφορα ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παρεμβαίνουν στην σχέση θεράποντα /ασθενή-πελάτη, επηρεάζοντας τόσο τις ιατρικές αποφάσεις όσο και τη διαχείριση του λάθους και των κρίσεων.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Λέξεις Κλειδιά
Δεξιότητα επικοινωνίας. Θεραπευτική συμμαχία. Σχέση θεράποντα/ασθενή.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- Διαδραστικές ασκήσεις
- moodle
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Σεμινάρια | 26 | 1,0 | ✓ | ||
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 10 | 0,4 | |||
Εκπόνηση μελέτης (project) | 3 | 0,1 | ✓ | ||
Εξετάσεις | 3 | 0,1 | ✓ | ||
βιωματικές ασκήσεις | 10 | 0,4 | ✓ | ||
Σύνολο | 52 | 2,1 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
06-07-2016