ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Τίτλος | ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ / Communication and education skills |
Κωδικός | IA0368 |
Σχολή | Επιστημών Υγείας |
Τμήμα | Ιατρικής |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή |
Υπεύθυνος/η | Εύχαρις Παναγοπούλου |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 200000006 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Ιατρικής (2014-2019)
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
Κορμός | Επιλογής | 5 | 3 | 2 |
Τίτλος | ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2019 – 2020 |
Περίοδος Τάξης | Χειμερινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 2 |
Class ID |
600150165
|
Τμήμα | Διδάσκοντες |
---|---|
1. ΕΡΓ. ΠΡΩΤ/ΜΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΕΝ. ΙΑΤΡ.& ΕΡΕΥΝΑ |
- Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
- Πρόσωπο με πρόσωπο
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600150165
- Ελληνικά (Διδασκαλία)
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Λήψη αποφάσεων
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | ✓ | ||||
Σεμινάρια | |||||
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | ✓ | ||||
Φροντιστήριο | |||||
Σύνολο |
Kurtz, SM, Silverman, JD & Draper, J 2005, Teaching and Learning Communication Skills in Medicine, 2nd Edition, Radcliffe Publishing, Oxford, pp. 155-208.
Silverman, JD, Kurtz, SM & Draper, J 2005, Skills for communicating with Patients, 2nd Edition, Radcliffe Publishing, Oxford, pp. 35-206.
Platt, FW & Gordon, GH 2004.Field Guide to the Difficult Patient Interview. 2nd ed. Lipincott, Williams & Wilkins, Philadelphia.
Desmond, J & Copeland, LR 2000. Communicating with Today’s Patient: essentials to save time, decrease risk and increase patient compliance. San Francisco: Jossey-Bass.
Myerscough, PR & Ford M. Talking with patients: Keys to good communication. 3rd ed. Oxford University Press.