The english version of the website of the School of Medicine is under development

Course

ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΕΦΗΒΟΥ-ΝΕΟΥ-ΕΝΗΛΙΚΟΥ

Πληροφορίες Μαθήματος
Τίτλος ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΕΦΗΒΟΥ-ΝΕΟΥ-ΕΝΗΛΙΚΟΥ / PSYCHIATRY OF ADOLESCENCE - YOUNG ADULTHOOD
Κωδικός IA0363
Σχολή Επιστημών Υγείας
Τμήμα Ιατρικής
Κύκλος / Επίπεδο 1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος Διδασκαλίας Εαρινή
Κοινό Όχι
Κατάσταση Ενεργό
Course ID 200000001

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Ιατρικής (2014-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
Κατεύθυνση Τύπος Παρακολούθησης Εξάμηνο Έτος ECTS
Κορμός Επιλογής 6 3 2

Πληροφορίες Τάξης
Τίτλος ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΕΦΗΒΟΥ-ΝΕΟΥ-ΕΝΗΛΙΚΟΥ
Ακαδημαϊκό Έτος 2018 – 2019
Περίοδος Τάξης Εαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία 2
Class ID
600128387
Τμήμα Διδάσκοντες
1. Γ' ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ
2. .
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα έχει την ένοια της Εισαγωγής στα βασικά δεδομένα της Ψυχιατρικής Εφήβου - Νέου Ενηλίκου και λειτουργεί συμπληρωματικά με εκείνο της Παιδοψυχιατρικής του χειμερινού εξαμήνου. Έτσι, οι φοιτητές από το τρίτο έτος και επάνω (μέχρι το Πτυχία) έχουν τη μοναδική δυνατότητα να γνωρίσουν το αντικείμενο αυτό, δεδομένου ότι στη Σχολή μας δεν υπάρχει Πανεπιστημιακή Παιδοψυχιατρική Κλινική και κατ' επέκταση μάθημα κορμού με το αντικείμενο αυτό. Η προσθήκη και του "νέου ενηλίκου" έχει την ένοια και της δύνδεσης με την Ψυχιατρική Ενηλίκου την οποία διδάσκονται οι φοιτητές μας στο 4ο και 6ο έτος.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το περιεχόμενο του μαθήματος,όπως αναπτύσσεται στις 13 δίωρες παραδόσεις είναι το εξής:

Εφηβεία και μετεφηβική περίοδος: Αναπτυξιακά ζητήματα
Κλινική προσέγγιση – Νοσογραφικά ζητήματα – Ταξινόμηση
Το ζήτημα των νευρώσεων στην εφηβεία
Ψυχωτικές διεργασίες και ψύχωση στην εφηβεία
Διαταραχές της προσωπικότητας
Συναισθηματικές διαταραχές
Αυτοκαταστροφική συμπεριφορά και απόπειρα αυτοκτονίας
Διαταραχές της διατροφής: Ψυχογενής Ανορεξία – Βουλιμία
Ο έφηβος σωματικός ασθενής: Διασυνδετική-συμβουλευτική υπηρεσία στο Γενικό
Νοσοκομείο
Διαταραχές με σωματική / συμπεριφορική έκφραση
Ο έφηβος και η κοινωνία: ψυχοκοινωνικά ζητήματα
Ο έφηβος και το σχολείο – Νεανική παραβατικότητα
Θεραπευτικές προσεγγίσεις: θεωρητικές και θεσμικές
Ανακεφαλαίωση – Παρουσίαση εργασιών

Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες Φόρτος Εργασίας ECTS Ατομικά Ομαδικά Erasmus
Διαλέξεις 26 1
Σύνολο 26 1
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Το βάρος δίνεται στην προφορική εξέταση η οποία κρίνεται ως η λέον πρόσφορη λόγω της φύσης του μαθήματος το οποίο απαιτεί ανάπτυξη θεμάτων και δεν προσφέρεται για δοκιμασία πολλαπλής επιλογής.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
- Σημειώσεις Γ. Αμπατζόγλου και Ν. Ζηλίκης "Θέματα Ψυχιατρικής Παιδιού και Εφήβου"
- Γαλλική Ταξινόμηση Ψυχικών Διαταραχών Παιδιού-Εφήβου (ελληνική μετάφραση)
- Ι, Τσιάντης (επιμ.) "Εισαγωγή στην Παιδοψυχιατρική"
- Χ. Ιεροδιακόνου "Ψυχικά προβλήματα στα παιδιά"
Τελευταία Επικαιροποίηση
16-03-2013

Contact

Secretariat of the School of Medicine
 

Connect

Schoole of Medicince presence in social networks
Follow Us or Connect with us.